Wij plaatsen cookies om jouw bezoek een betere ervaring te geven.
Voor Jeroen’s koffiebar Surplace Coffee begon het avontuur op de weekmarkt in Maastricht. Al snel rolde het balletje verder en kwamen er aanvragen voor catering op feestjes en partijen. De weekmarkt is inmiddels omgeruild voor de ENCI-groeve in Maastricht. Hier komen mensen niet alleen voor een lekker kopje koffie, maar ook voor een fijn gesprek met eigenaar Jeroen Weijnen.
In het webdesign ligt de focus op het opvallende koffiebusje, een rode Citroën HY uit 1975. De toegepaste kleuren, foto’s en animaties creëren een speels effect. Let maar eens goed op het busje en de koffiebekers. Deze leuke bewegende details geven de website een moderne touch. Een simpele basis met een herkenbare uitstraling.
Super samenwerking! Bij aanvang hebben we een degelijk plan opgesteld. Zo werd duidelijk wat we wel en niet op de website wilden hebben. Na de eerste opzet van de website was ik al meteen tevreden. Na wat bijschaven en na de fotoshoot hebben we de website in de lucht gegooid. De communicatie met René is snel, correct en neemt je feedback serieus.
Jeroen Weijnen - Surplace Coffee